logo BigWay

Nový domov na Pražskej: Keď sa moderný dizajn stretáva s intuitívnym predajom

Webstránka | UX - UI | Branding | Jednoduchá správa obsahu
Dá sa predaj bytov premeniť na príjemný digitálny zážitok? Takáto úloha nás čakala pri tvorbe webstránky pre projekt Pražská od GMT projekt. Nazrime spolu do zákulisia jeho tvorby a odhaľme spôsob, akým ľudia hľadajú svoje nové bývanie.

Skúsený developer s vlastnou víziou

GMT projekt nie je na stavebnom trhu žiadnym nováčikom. Už viac ako 20 rokov poskytuje projekčnú, stavebnú a inžiniersku činnosť. S tímom skúsených odborníkov a modernou technikou zvláda aj tie najnáročnejšie požiadavky zákazníkov.

A my sa už poznáme. Pre tohto klienta sme v minulosti vytvorili firemnú webstránku, ako aj logo a kompletnú identitu projektu Pražská.

Výzva: Prepojiť dizajn s funkčnosťou

Ako spojiť atraktívny vzhľad s praktickosťou? Vďaka skúsenostiam z projektov ako Byty Popradská či Sokolka vieme, že kľúčom je rovnováha. Každé tlačidlo, každý filter musí mať svoje strategické miesto. Web musí nielen reprezentovať novú identitu projektu, ale hlavne poskytnúť budúcim majiteľom všetky podstatné informácie pri výbere ich nového domova. Práve používateľský zážitok môže rozhodnúť o tom, či sa o projekt budú vôbec zaujímať.

  • Moderný a elegantný dizajn
  • Interaktívny výber objektov
  • Inteligentné filtrovanie jednotiek
  • Vlastná administrácia bytových jednotiek
  • Integrácia s CRM systémami a Google Sheets

Riešenie šité na mieru

Zadanie je jasné, púšťame sa do práce. Naše skúsenosti z projektov Byty Popradská, Sokolka či Ďateliniská spolu s množstvom úspešných predajných kampaní, sú naším kompasom. Ukázali nám, čo zákazníci pri výbere nehnuteľností skutočne potrebujú.

Web tvoríme tak, aby odrážal identitu značky a zachoval konzistentnosť naprieč všetkými komunikačnými kanálmi. Vytvárame dynamický systém, ktorý ponúka:

  1. Výber objektov z vizualizácií
  2. Prehliadanie nadzemných podlaží
  3. Detailný výber bytových jednotiek s prehľadnou tabuľkou základných informácií
  4. Filtrovanie podľa kľúčových parametrov

Výsledok, ktorý predáva

Srdcom systému je inteligentná administrácia. Klient môže kedykoľvek upravovať ceny, celkové plochy bytov, výmery jednotlivých miestností, prezentácie aj štandardy bytov na stiahnutie. Možnosť prepojenia s CRM systémami ako RealPad alebo Google Sheets zjednodušuje správu celého projektu ešte o úroveň vyššie.

A čo používatelia? Tí dostali moderný, responzívny dizajn s rýchlym načítaním, intuitívne nástroje na filtrovanie a prehľadné tabuľky s kľúčovými informáciami. Mnohých iste poteší možnosť interaktívne si prezrieť každý byt. Či už hľadajú malý útulný byt alebo, naopak, priestranný apartmán alebo komerčný priestor, všetky podstatné informácie majú na dosah ruky.

Výsledkom je webstránka, ktorá nielen že búra múry medzi predajom a nákupom bytov, ale premieňa hľadanie nového domova na príjemný zážitok. Presne tak, ako to má byť.

Chcete sa aj vy ukázať svojim zákazníkom online v tom najlepšom svetle?

S dizajnam a vývojom webov, E-shopov či aplikácií máme naozaj bohaté skúsenosti. Napíšte nám či zavolajte a radi si spoločne prejdeme detaily vášho projektu.

Máte otázky?
Dohodnite si 15 minútovku so CEO!

Zaviazali sme sa byť vaším strategickým partnerom. Rýchly call s naším CEO máte od nás grátis. 
Konzultácia zadarmo
„Pracoval som na strane klienta i na strane agentúry. Dlhoročná prax mi umožnila pochopiť výzvy, ktorým čelíte, a nájsť pre vás tie najlepšie riešenia.“
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
Anton Drozda
Konzultant & CEO, BigWay
crosschevron-downchevron-leftchevron-right