Dr.Valuch pôsobí v oblasti distribúcie širokého sortimentu farmaceutických surovín, farmaceutických produktov a obalového materiálu už od roku 2004.
Produkty dodávajú do viac ako 1500 verejných i nemocničných lekární a zdravotníckych zariadení v Slovenskej republike a v Čechách.
Webdizajn
Vývoj E-shopu
Registrácia privátnych klientov s overením a schvaľovaním
GEO IP obmedzenia
Cenotvorba na základe krajiny klienta
Vytvorenie formulárov na mieru a automatizácia dát
Klient pôdovne disponoval iba zastaralým webom a chcel rozbehnúť a zefektívniť predaj svojich produktov práve cez E-shop, ktorý bude dostupný len pre vybraných a zazmluvnených partnerov. Okrem vstupu do e-commerce sa klient rozhodol viac venovať aj českému trhu, kde však majú odlišňú cenovú politiku a produkty, ktoré predavajú svojim partnerom.
Okrem bežných funkcií E-shopu a nákupného procesu bolo podstatné aby produkty a ceny videli iba registrovaní a schválení partneri. Zároveň sme však museli zabezpečiť aby sa partnerom zobrazovali iba vybrané produkty, spôsob výpočtu ceny a výber balenia na základe krajiny z ktorej stránku navštívia.
Na úvod sme si s klientom prešli ich aktuálny stav a hlavné bottlenecky, ktorým je vystavený. Po detailnom popise špecifikácie sme sa pustili do prieskumu konkurencie a nákupného správania v tomto segmente. Sústredili sme sa aby sme nový dizajn uchopili čo najpraktickejšie a nákup na E-shope bol plynulý a pohodlný.
Wireframing ako jeden z prvých krokov, nám pomôže so správnym rozložením prvkov v rámci dizajnu. Správne umiestnenie podstatných informácií, filtrov produktov, košíka či tlačidiel pre pridanie produktov do košíka pomáha k vyšším predajom a lepšiemu pocitu z používania E-shopu.
Keďže redizajn loga nebol jednou z možností, pracovali sme s aktuálnym logom no v novom dizajne sme navrhli príjemnejšiu a modernejšiu farebnú paletu, ktorú sa klient nakoniec rozhodol aplikovať aj do svojho pôvodného loga. Nový dizajn sme klientovi navrhli na mieru podľa vytvorených wireframov a funkcií, ktoré boli pre tento privátny E-shop podstatné.
Po dokončení a schválení dizajnu všetkých dôležitých stránok sme sa pustili do samotného vývoja. Pri vývoji webov, E-shopov či aplikácii sa držíme jednoduchosti kódu bez zbytočného balastu, ktorý by aplikácie spomaľoval a kazil tak dojem z používania, no hlavne nakupovania.
Pre klienta sme pripravili na mieru celý dizajn a špecifické funkcie tohto privátneho E-shopu.
Registračný formulár bol vytvorený na mieru pre potreby overenia partnerov, nahranie potrebných dokumentov a osvedčení. Všetky informácie z registrácie sa zbierajú v administračnom rozhraní kde je možné jednotlivým partnerom schváliť či zamietnúť prístup.
Všetky informácie z registrácie sme napárovali s fakturačnými údajmi zákazníkov a takto sme im uľahčili a zrýchlili celý nákup. Celá registrácia a schvaľovanie je sprevádzané mailovými a webovými notifikáciami pre leší prehľad o aktuálnom stave všetkých žiadostí.
V administrácii produktov nájde náš klient okrem štandarných možností práce s produktami aj povolenie zobrazenia produktu na základe GEO IP, zobrazenie štandardných produktových variánt (napríklad 100g/200g/500g) alebo možnosť navoliť si presnú gramáž produktu.
Fulltextové vyhľadávanie či štandardné filtre produktov sú v E-shopoch, ktoré robíme bežná vec. Pri tomto projekte sme však pri úvodnej analýze narazli na filtrovanie produktov podľa začiatočného písmena, na ktoré sú B2B zákazníci vo farma segmente zvyknutí. Nemohli sme teda túto možnosť vynechať a zapracovali sme ju na stránky kategórii, ale aj k detailu produktov.
Ak by zákazníci na E-shope nejaký z produktov predsa len nenašli, vytvorili sme dopytový formulár, ktorým si môžu špecifický produkt vyžiadať. Pre urýchlenie odoslania sme nastavili automatické predvyplnenie kontaktných údajov prihlásených zákazníkov.