Pojem microsite nadobúda dojem, že ide o malú webovú stránku. Táto domnienka nie je však úplne pravdivá a skutočný význam je niekde inde.
Microsite je samostatná webová stránka častokrát dočasného charakteru. Jedná sa o marketingovú stratégiu, kedy sa informácie o konkrétnom produkte, službe, kampani, udalosti prezentujú na samostatnom webe, ktorý podporuje a dopĺňa hlavné webové stránky značky. Oproti nim je mikrostránka jednoduchšia a zvyčajne obsahuje štyri až päť stránok vrátane tej hlavnej. Microsite disponuje vlastnou doménou alebo subdoménou.
Výhodou microsite je lepšie zameranie na cieľovú skupinu vhodným obsahom. Mikrostránka nemusí nutne dodržiavať prvky firemnej identity hlavných stránok značky. Môže byť originálna a lepšie tak podporiť svoj obsah.
Takéto menšie webové stránky tvoríme aj pre našich klientov pre ich kampane, kedy chcú pozornosť zákazníka upriamiť na konkrétnu produktovú radu či sezónnu kampaň.