6 typov obsahu na sociálne siete, ktoré si vaši klienti zamilujú

Bez sociálnych sietí to v dnešnej dobe marketingu ide naozaj ťažko. Už viac ako 3 miliardy ľudí používa sociálne siete po celom svete. Ak chcete v tejto dobe predávať a budovať vlastnú značku, nevyhnete sa pravidelnej tvorbe obsahu pre tieto média. Každé z nich má svoje špecifiká, maximálny počet znakov či veľkosti obrázkov. My vám však dne prinášame 6 rýchlych tipov, vďaka ktorým si svojich zákazníkov na sociálnych sieťach určite získate.

Zábavné príspevky miluje každý

Každý sa rád baví a každý sa rád rozosmeje. Hlavne nebuďte nudný. Aj Slovenská Polícia dokázala na svojich sociálnych sieťach preraziť a baviť ľudí. určite to dokážete aj vy. Inšpirujte sa niektorými z týchto druhov postov a šklbnite tak kútikom na tvári vášho zákazníka.

  • Memes
  • Vtipy
  • Virálne videá
  • Spomienky/Nostalgia
  • Komiksy
  • Doplňovačky

Buďťe inšpiratívny

Inšpirujte svoje publikum, zaujmite ich pozornosť a čas strávený pri tvorbe príspevkov sa vám vráti raz-dva. Využite pri svojej komunikácii aj niektoré z týchto tipov:

  • Zaujímavé fakty
  • Citáty
  • Inšpiratívne obrázky
  • Úspechy vás a vašich klientov
  • Osobné inšpiratívne príbehy

Vzdelávajte svojich budúcich zákazníkov

Odovzdajte svoje vedomosti, skúsenosti a rady. Vzdelajte svoje publikum a spravte z nich svojich zákazníkov. Vďaka svojim vedomostiam si môžete vybudovať pozíciu autority a odborníka, čo vám určite pomôže pri presviedčaní zákazníka vo fáze DO. Všetky tieto fázy z Frameworku STDC nájdete podrobnejšie rozpísané v tomto článku. Pre svoje publikum však skúste vytvoriť niektoré z týchto postov:

  • Tipy a Triky
  • Prípadové štúdie
  • Prieskumy z odvetvia
  • Live video tréning/seminár
  • Odpovede na FAQs
  • Voľne dostupné zdroje

Nezabúdajte na interakcie

Podnecujte svojim obsahom na sociálnych sieťach interakcie so svojim publikom. Zapájajte ich do konverzácie, pýtajte sa ich na názory či nebojte sa požiadať aj o pomoc. Komunikácia by nemala byť iba jednosmerná. K tomu vám pomôžu aj takýto obsah:

  • Doplňovačky
  • Otázky na publikum
  • Hlasovanie
  • Požiadajte o rady/názory
  • “Označte pod fotkou...”

Spájanie značky s publikom

Vytvárajte si s potenciálnymi zákazníkmi vzťahy, nepôsobte ako odmeraná značka, ktorá im iba niečo oznamuje cez sociálne siete. Ukážte svoju "tvár" a priblížte sa tak k svojmu publiku. Značku netvorí iba logo, ale ľudia, procesy, príbehy či rôzne vtipné situácie. Vyskúšajte aj:

  • “Behind the scenes” videá
  • Hodnotenia produktov
  • Obsah z vášho denného života
  • Predstavte svojich zamestnancov

Propagácia produktov a služieb nesmie chýbať

Pri tej všetkej zábave nezabudnite na hlavný dôvod prečo ste na sociálnych sieťach. Chcete propagovať vlastné produkty, služby, značky. Je veľa aktivít a taktík, ktoré vám v tom pomôžu. My sme pre vás vybrali niektoré z nich:

  • Webináre
  • Zľavy pre fanúšikov
  • Produkty/Služby
  • Hodnotenia klientov
  • "Lead magnets” (newsletter,...)

Veríme, že vám tieto tipy pomôžu pri tvorbe úspešného obsahu na vašich sociálnych sieťach. Vybudujte si kvalitné a relevantné publikum, ktoré vás podrží aj v ťažkých časoch. Uvidíte, že investícia do budovania vzťahov so zákazníkmi sa vám určite oplatí. Ak so správou sociálnych sietí budete potrebovať pomôcť, určite nám napíšte a radi pomôžeme aj vašej značke.

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram