Úlohou landing page je vo vašich potenciálnych zákazníkoch vzbudiť záujem, odkomunikovať im správne informácie a v ideálnom prípade ich naviesť k vykonaniu požadovanej konverzie. Pre tipy ako na to si prečítajte nasledujúce riadky.
Landing page je častokrát to prvé čo vaši zákazníci uvidia. Práve v tomto momente máte priestor ako ich presvedčiť ku kúpe či kontaktovaniu vašej firmy. Získajte z toho maximum.
Prečítajte si pár ďalších jednoduchých tipov, ktoré môžete urobiť pre zvýšenie konverzií na vašom webe.
Používajte kvalitné rozlíšenia vašich fotiek či obrázkov. Ukážte ľuďom detaily, ktoré si v obchodoch prezrú osobne, no na webe nemôžu.
Pri výbere obrázkov si dajte záležať, aby vo vašich zákazníkoch vyvolali túžbu ku kúpe.
Ak chcete dosiahnuť lepšie výsledky, prispôsobte obsah cieľovke na základe toho, čo o nej už viete.
Pohrajte sa s textami, farbami či referenciami, ktoré ich môžu skutočne zaujímať.
Testovanie aj na pohľad len malej zmeny môže priniesť výrazné výsledky.
Napríklad zmena copy tlačidla z možnosti „Registrovať sa ešte dnes“ na možnosť „Prihlásiť sa teraz“.
Myslite na to, aby ľudia na webe neblúdili a nehľadali, kde majú kliknúť.
Smerujte ich kam chcete vy a ukážte im podstatné CTA, na ktoré majú kliknúť. Kvalitný dizajn je na nezaplatenie.
#SHORTIES predstavuje koncept krátkych článkov s radami, tipmi a cennými informáciami z oblastí marketingu, e-commerce a webdizajnu. Ak potrebujete s niečím poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Marketingová agentúra BigWay je tu pre vás.