Šťastie praje pripraveným a inak tomu nie je ani pri dizajne webu. Ujasnite si pred jeho tvorbou týchto 5 bodov a vyhnite sa zbytočným chybám.
Čo je cieľom vašej webovej stránky?
Potrebujete prezentačný web? Zbierať leady? Maximalizovať dobu návštevy na stránke? Či rovno predávať?
Dôležitý faktor, ktorý ovplyvní štruktúru aj dizajn vášho webu.
B2B vs B2C
Farby, štýl fotiek, copywriting či celkový dizajn webu. To všetko ovplyvní aj vaše cieľové publikum.
Komunikujte s vašimi klientami správnou formou, aby ste ich oslovili.
Vizuálna identita vašej značky
Web je vaším novým výkladom v digitálnom svete. Je to jeden z hlavných nosičov vašej značky.
Je nevyhnutné, aby celý webdizajn dodržiaval pravidlá vášho dizajn manuálu a zachoval vizuálnu konzistenciu značky.
जापानी
Jazykové mutácie sú dnes už bežnou súčasťou mnohých webov. Výber správneho jazyka neovplyvní len správanie návštevníka, ale aj vašu dôveryhodnosť.
Je dobré vedieť či nový web bude slúžiť pre lokálnych návštevníkov alebo chcete osloviť celý svet.
Obsah, obsah, obsah
Je dobré pripraviť si vlastné texty či obrázky, ktoré chceme použiť pre vybrané sekcie. Autentický obsah je vždy správna cesta.
U nás klientom pomáhame aj s úpravou textov, výberom správnych fotiek z fotobanky či fotením na mieru.
#SHORTIES predstavuje koncept krátkych článkov s radami, tipmi a cennými informáciami z oblastí marketingu, e-commerce a webdizajnu. Ak potrebujete s niečím poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Marketingová agentúra BigWay je tu pre vás.