Čo je Banner

Tento pojem získal svoju hodnotu najmä po náraste digitálneho marketingu a internetu ako takého.

Čo je ten banner?

Tento pojem opisuje internetovú reklamu, najčastejšie vo tvare štvorca či obdĺžnika umiestneného na webovej adrese. Bannery môžu, ale nemusia odkazovať na cieľovú adresu tejto reklamy. Bannerová reklama Vám môže pomôcť získať nových zákazníkov, budovať povedomie, uviesť nové produkty na trh a predstaviť ich širokému publiku.

Bannerová reklama sa najčastejšie na stránke nachádza okolo hlavných blokov obsahu a na boku aby bolo čo najviac viditeľná. S príchodom nových technológií a platforiem a tradičné bannery umiestnené na weboch rozšírili do reklamných sietí ako Facebook, Instagram či Google. Tie vďaka svojej komplexnosti a množstvu informácií o návštevníkoch dokážu cieliť oveľa presnejšie a efektívnejšie. Trendy a efektívnosť tohto typu reklamy spôsobili, že bannerová reklama je súčasťou moderných kampaní a tvorí tak dôležitú časť rozpočtu.

Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram