Budovanie značky

Budovanie značky nekončí vymyslením originálneho názvu a kreatívneho loga. Práve naopak. Budovanie značky sa takto ešte len začína.

Čo znamená budovanie značky?

Značka je poznávacím znamením vašej spoločnosti. Odlišuje vás od konkurencie. Reprezentuje vašu firmu a je súčasťou identity, ktorá pomáha organizácii vyjadriť samu seba a jej charakter. Budovanie značky zahŕňa komunikáciu, kultúru, dizajn firmy, ale aj samotný produkt / službu. Ide o nikdy nekončiaci proces, na ktorom je potrebné neustále pracovať.

Tipy na kvalitné budovanie značky

  • Vytvorte si identitu – vytvorenie identity je kľúčové pre ďalšie kroky v budovaní značky a stratégie firmy
  • Buďte originálny – buďte jedinečný a odlišný od vašej konkurencie
  • Komunikujte so svojimi zákazníkmi a načúvajte im – komunikujte so svojimi zákazníkmi, fanúšikmi a načúvajte ich prianiam a potrebám
  • Komunikujte so svojimi zamestnancami a načúvajte aj im – nezabúdajte na vašich zamestnancov, ktorí sú tiež súčasťou firemnej kultúry
  • Prispôsobujte sa zmenám – nebojte sa zmien a kráčajte s dobou

Budovanie značky je samozrejme viac zložitejšíš procesov, než len body vypísané vyššie. Je to však dobrý začiatok odkiaľ sa v budovaní vašej značky odraziť.

Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram