Inbound marketing

Budovanie povedomia možno aj nenásilnou formou marketingu. Spoznajte silu inbound marketingu a nechajte nových potenciálnych zákazníkov prísť k vašej značke samých.

Čo je inbound marketing?

Cieľom inbound marketingu je zvýšenie počtu návštevníkov webových stránok pomocou tvorby atraktívneho obsahu s prínosom užitočných informácii. Jeho súčasťou nie sú žiadne rušivé reklamy a tlačenie ponúk internetovým užívateľom. Snahou inbound marketingu je prirodzené priťahovanie zákazníkov využívaním online marketingových nástrojov. Pomáha budovať dlhodobé vzťahy a zvyšovať lojalitu zákazníkov voči značke. Jeho výsledkom môže byť konverzia v podobe prihlásenia sa k odberu newslettra, registrácia alebo samotný nákup. Správnym využívaním jednotlivých nástrojov dokáže inbound marketing zmeniť návštevníka na verného fanúšika.

Nástroje inbound marketingu:

  • Content marketing (blogy, podcasty, videá,...)
  • E-mail marketing
  • Sociálne siete
  • SEO
Späť na slovník
Prihláste sa na odber noviniek zo sveta marketingu, reklamy a technológií.
odber noviniek marketingZadaním svojej emailovej adresy súhlasíte so spracovaním osobných údajov
envelopephone-handsetcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram